Na sprzedaż gotowe i sprawdzone spółki zoo w Warszawie. Rejestracja i zakładanie w trybie błyskawicznym.

Peugeot – przykład kreowania wizerunku marki

Zaprezentowany poniżej przykład jest kompleksowym opracowaniem pozycjonowania wizerunku marki dla gamy samochodów Peugeot. Praca ta została wykonana przez firmę Expert International Marketing Consultants Ltd. z Łodzi na zlecenie firmy Anexim, która ubiegała się o pozycję regionalnego dystrybutora tej marki.

Opracowanie miało pionierski charakter i zostało wykonane w 1991 r., gdy na polskim rynku nie było jeszcze żadnych materiałów kreujących wi- zerunek marki Peugeot. Opracowanie siuży prezentacji marki Peugeot w wersji przystosowanej do warunków rynku polskiego.

Opracowanie prezentuje poszczególne modele z gamy Peugeot, w odniesieniu do wybranych segmentów rynku, tworząc odrębny image każdego ze sprzedawanych modeli – zbudowanie image firmy Anexim, jako dystrybutora samochodów tej marki w 1991 r. na rynku lokalnym i regionalnym (Łódź plus region).

Prezentacja gamy samochodów Peugeot – image marki Peugeot – szyk – pewność – elegancja – po prostu Peugeot. Współczesny samochód to nie tylko siła, solidność i skuteczność. Współczesny samochód to coś więcej. To także styl życia, czyli szyk, pewność, elegancja.

Firma Peugeot odpowiada na to wyzwanie. Samochody Peugeot zdobyły uznanie najbardziej wymagających klientów na najtrudniejszych rynkach. W ostatnich latach nawet w Niemczech (!) sprzedaje się więcej samochodów francuskich niż niemieckich. Siła, skuteczność i solidność – to oczywiste cechy każdej liczącej się marki. Peugeot oferuje coś więcej:

– unikalne połączenie technicznej sprawności i wyrafinowanego stylu,

– nieuchwytny wdzięk,

– dyskretną elegancję.

Oto owoc doświadczenia i gustu francuskich konstruktorów. To dzięki nim samochody firmy Peugeot mają „wszystko co trzeba” i jeszcze „coś”. Mesdames et Messieurs Panie i Panowie zapraszamy Państwa do ekskluzywnego klubu Peugeot Oferujemy cztery modele:

– Peugeot 205 – smak niezależności,

– Peugeot 309 – komfort i styl dla całej rodziny,

– Peugeot 405 – prestiż twojej firmy,

– Peugeot 605 – podróż do granic sukcesu.

– 2. Prezentacja modelu Peugeot 205 Atuty modelu:

– zwrotność,

– łatwość parkowania,

– profilowane fotele,

– idealne wyciszenie,

– wersja 3- i 5-drzwiowa,

– liczne odmiany modelu,

– wiele dodatkowych opcji.

Adresat reklamy: samochód dla osób ceniących niezależność, głównie kobiet o dobrej sytuacji finansowej oraz ludzi młodych posiadających odpowiednie zasoby finansowe.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.